0888 81 61 61 lsl.ekspertite@gmail.com
Управление на стандартните услуги (нощувки и храна)

Управление на стандартните услуги (нощувки и храна)

Описание: Това обучение ще Ви даде конкретни техники как да продавате стандартните си услуги по-ефективно, така че да имате повече печалба за Вас. Да ви помогне как да направите “нестандартни” своите стандартни услуги. Аудитория: Служители, изпълняващи стандартни...

Управление на допълнителните услуги

Управление на допълнителните услуги

Описание: В това обучение ще Ви дадем познания как да изкарвате повече пари от допълнителните, отколкото от стандартните туристически услуги. Ще ви разкрием как да накарате клиентите си от стандартни да преминат към допълнителни услуги, така че да консумират повече....

Спа център – мениджмънт, маркетинг

Спа център – мениджмънт, маркетинг

Описание: Тренингът ще Ви научи как спа центъра да функционира по-ефективно. На какво да наблегнете, за да спечелите вниманието на клиентите Ви. Как всеки служител от спа центъра да се държи с тях, за да спечели доверието им, спа етикет и др. Аудитория: Спа мениджъри...

Ресторанти, заведения в хотела – мениджмънт/ маркетинг

Ресторанти, заведения в хотела – мениджмънт/ маркетинг

Описание: На този тренинг ще научите как да управлявате по-ефективно своето заведение. От къде може да спестите и на какво е нужно да наблегнете. Как да привлечете и задържите по-платежоспособна клиентела. Аудитория: Ресторантьори, f&b мениджъри, търговски отдел,...

Уникалност на хотелската услуга

Уникалност на хотелската услуга

Описание: Тренингът цели да Ви накара да намерите коя е уникалността на Вашия хотел. Ако сте я намерили вече, ще Ви помогнем да я комуникирате пред клиентите си, така че те да я разберат правилно, а това да Ви носи дивиденти. Аудитория: Мениджъри в туризма, търговски...

Тематични видове туризъм

Тематични видове туризъм

Описание: Тренингът е посветен развитие и популяризация на туризма по определен вид, например: културен, винен, спа и уелнес, бизнес, спортен, екстремен, морски, планински и др. Аудитория: хотелиери, ресторантьори, спа мениджъри, местна и общинска власт В зависимост...

Кризисен мениджмънт

Кризисен мениджмънт

Description: Този курс ще Ви научи как да се справяте с инциденти и кризисни ситуации. Също така ще научи вашите служители как да се справят с такива ситуации по професионален начин, за да бъдат Вашите клиенти доволни. Също така ще научите как да забелязвате...

Branding in hospitality

Branding in hospitality

Описание: Емоцията движи света, а това обучение ще Ви научи как емоцията да движи Вашия хотел. Ще ви дадем конкретни техники как да направите ефективна емоционална връзка с вашите клиенти, така че да спечелите сърцата им. Аудитория: GM, бранд и маркетинг мениджъри,...

Емоционален брандинг

Емоционален брандинг

Описание: Емоцията движи света, а това обучение ще Ви научи как емоцията да движи Вашия хотел. Ще ви дадем конкретни техники как да направите ефективна емоционална връзка с вашите клиенти, така че да спечелите сърцата им. Аудитория: Мениджъри в туризма, рецепция, кол...

Търговски умения в хотелиествтото

Търговски умения в хотелиествтото

Описание: Обучението има за цел да Ви научи как да добиете още по-добри умения по търговия – да продавате повече, на по-високи цени, на повече клиенти, да ги задържате, да оборвате възражения и да спечелите нови клиенти. Аудитория: Хотелски мениджъри (GM), F&B...

Брандинг на туристическата дестинация

Брандинг на туристическата дестинация

Описание: Това обучение ще Ви научи как да направите дестинацията привлекателна и имиджова за посещение както на български, така и на чуждестранни туристи. Да се постигне унификация и идентичност между отделните туристически обекти. Създаване и популяризация на...

Маркетинг на хотела

Маркетинг на хотела

Описание: Обучението ще ви разкрие как да мислите като клиентите си и на база това да знаете коя услуга по какъв начин да предложите на клиентите си, така че те да бъдат удовлетворени и лоялни и да разказват на приятелите за положителните си преживявания от хотела Ви....

Хотелски мениджмънт

Хотелски мениджмънт

Description: Този курс е създаден, за да помага на хотелски мениджъри в различни звена. Той ще помогне на служителите Ви да развият своите умения и да поемат инициативата на работното си място. Аудитория: Хотелски мениджъри, собственици на ресторанти, други В...

Бюджетна оптимизация

Бюджетна оптимизация

Описание: Това обучение ще ви научи на ключови техники с които да намалите вашите разходи. Обучението обхваща както бюджетирането на рекламата и маркетинга така и управлението на материалната база. Аудитория: GM, маркетинг и комуникации, търговски отдели, рекламни...

Motivation and staff loyalty

Motivation and staff loyalty

Description: This training aims to motivate your staff, so that they could give their best performance on a daily basis. You would also learn how to stimulate them not only financialy. The course is packed full of fact-based advise. Audience: Human resources, tourism...

Подбор на персонала

Подбор на персонала

Описание: Тренингът цели да насочи вниманието Ви към какво да се съсредоточавате при подбора на персонал и как да разберете веднага потенциала на кандидатите за работа и дали си струва да ги наемете. Аудитория: Човешки ресурси, мениджъри на хотела В зависимост от...

Стандарти в работата (при общуването и обслужването)

Стандарти в работата (при общуването и обслужването)

Описание: Тренингът ще Ви научи на стандарти при общуването и обслужването – преди, по време на и след контактите с гостите на хотела. Ще Ви научи как да търсите отговорност при неспазване от страна на персонала и как да се научат на дисциплина, която ще допринесе за...

3 характерни особености за всяка дестинация

За да бъде една територия определена като дестинация, то е необходимо да са на лице наличие на места за настаняване, хранене, развлечения и развита транспортна система, наличие на забележителности, които привличат туристите, наличие на информационни системи от сорта...

10 практични съвета към начинаещите предприемачи

Да си предприемач означава наистина повече отколкото всяка една редова работа. Но това не трябва да е стряскащо, напротив. Трябва да е мотивиращо, защото, ако помислим само колко бързо се развива света и колко забързано е всяко едно ежедневие можем да си дадем ясна...

Топ 11 причини за провал на ресторантите

Не позволявайте тези 11 причини да спрат развитието на вашия ресторант. 1. Лошо отваряне. „Никога не може да получите втори шанс да направите добро първо впечатление" важи с пълна сила в ресторантьорския бизнес. Световните ресторанти имат екипи, които съдействат за...

5 начина за клиентска удовлетвореност на хотелските посетители

Следвайте тези 5 начина, ако искате да повишите клиентската удовлетвореност на вашите посетители: 1. Wi-Fi. В тази дигитална ера, почти всеки хотел има достъп до Интернет. Въпреки това, някои хотели в индустрията дават на клиентите парола, само ако те плащат такса....