Следвайте тези 5 начина, ако искате да повишите клиентската удовлетвореност на вашите посетители:
1. Wi-Fi.
В тази дигитална ера, почти всеки хотел има достъп до Интернет. Въпреки това, някои хотели в индустрията дават на клиентите парола, само ако те плащат такса. Въпреки, че много клиенти могат да заплатят тази такса, безплатният Wi-Fi със сигурност ще ги направи по-щастливи. За повечето хотели, предлагащи Wi-Fi безплатно, той често е незначителен разход, който лесно се компенсира от удовлетвореността на клиентите;

2. Кафе.
Кафето е с ниска себестойност, но клиентите ще запомнят, ако им се предостави безплатно. Ако не искате да го давате даром, можете при поръчка на сладкиш да го подарите, тъй като знаете, че кафето върви с нещо сладко. В Турция, например повечето търговци знаят това и са готови за почерпка на кафе или чай. Трогнати от жеста, чисто психологически, клиентите се чувстват задължени да отвърнат и купуват от търговския обект;

3. Телевизионни канали.
Особено през нощта, страдащите от безсъние посетители нямат много избор как да уплътнят престоя си и посягат към дистанционното. Ако вие предоставите възможност за гледане на множество канали, те ще имат по-голям избор и съответно ще си изберат това, което им харесва. Предоставянето на широк спектър от канали е лесен и достъпен начин да направите клиентите си щастливи;

4. Високо качествени тоалетни консумативи.
Повечето посетители очакват сапун и шампоан в стаите си. Въпреки това, много хотели намаляват разходите, чрез липсата им. По-добре си намалете разходите от друго. Тоалетните консумативи трябва да са с високо качество и по възможност в по-голям асортимент, а още по – добре е, ако ги брандирате.

5. Занимания за деца.
Осигурете детски кът, книжки за оцветяване, малки играчки и други занимания. Така ще се съберат повече деца и ще им е забавно. Ако децата са щастливи, родителите ще са щастливи, а хотелът ще печели.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *